Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Friday 2 January 2015

Selamat Tahun Baru 2015

Assalamualaikum

Selamat Tahu Baru kepada pembaca blog Alamwellness. Tahun baru bermakna kita ada 365 hari lagi mukasurat kosong untuk kita lakarkan warna kehidupan kita untuk tahun 2015. Harapan saya semoga kita semua lebih berjaya dari tahun-tahun sebelum ini. Berjaya ni tak kira dari apa segi sekalipun.

Alhamdullilah semalam (1 Jan) saya berjaya hadirkan diri ke kelas PM Cery yang pertama (tapi sesi kedua) untuk tahun 2015 ni. Sesi interaktif tadi banyak memberi manfaat kepada kami semua dalam menentukan hala tuju bisnes masing-masing. Memang best dan rugi kalau siapa tak join. Jangan risau, sesiapa anak cucu Cery sampai 6 generasi boleh hadiri sesi ni sebab banyak lagi tarikh yang anda boleh pilih tapi kena cepat booking la ye.


Sesi baru untuk tahun baru


S Mommies dengan PM Cery
Sempena bulan baru ni mestilah ada promosi barukan? Bulan ni yang istimewa ni ada satu produk yang baru diperkenalkan semula iaitu Vitalea untuk kanak-kanak. Kali ni multivitamin kunyah untuk anak-anak ni datang dengan formula yang diperbaharui. Mesti cuba bagi pada anak-anak ye.

Selain daripada tu, macam biasa ada promosi beli 6 percuma 1 untuk Vivix dan Alfalfa. Memang bulan ni bulan untuk detoks. Selama ni ramai yang hanya tahu jika kita membuang dengan baik, badan kita dah bersih dari toksin. Sebenarnya bukan setakat detox usus, hati dan darah pun kena detoks juga. Vivix adalah produk yang sangat baik untuk detoks darah dan untuk detoks hati kita ada DTX Complex. Jom bersihkan semua yang patut dulu barulah penyerapan nutrien ke dalam badan lebih berkesan.



Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Instagram : asmin_asris
Email: asmin.fahmi@gmail.com 


No comments:

Post a Comment