Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Saturday 3 January 2015

Bermain pasir di Putrajaya

Assalamualaikum

Hari berkesempatan bawa anak-anak bermain pasir di pantai buatan. Diorang memang dah lama ajak nak mandi pantai tapi kalau di area Selangor ni susah nak cari pantai yang best dan air yang bersih. Kebetulan pulak bulan lepas makcik suami yang tinggal di Seri Kembangan bagitau yang ada sebuah pantai kecil belakang Pullman Putrajaya. Jadi pagi tadi kami pun sampai ke sana.

Sampai dalam pukul 10 lebih dan matahari pun dah mula menunjukkan diri. Budak-budak ni excited terus pergi ke tandas untuk salin baju. Suprisingly tandas dia sangat bersih dan besar...ada tempat untuk salin baju dan shower jugak. Tak ramai pun family yang ada di situ...agaknya ramai yang belum tahu kewujudan tempat ini lagi. Pasirnya yang bersih sesuai untuk anak-anak bermain dan menikmati suasana pantai sebenar cumanya tak ada ombak saja la. Sambil berkelah tepi pantai tu boleh tengok orang praktis luncur air kat tasik yang berhadapan dengan pantai. Jom layan gambar dulu...







Lepas main kat pantai kami lunch di Umai Cafe berdekatan dengan monumen ni. Servis kat cafe tu sangat cepat, makanan pun boleh tahan sedap dan harga pun berpatutan. Bila-bila boleh datang lagi:)


No comments:

Post a Comment