Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Thursday 29 January 2015

Vivix bantu pesakit kanser

Assalamualaikum

Hari ni dapat berita sedih seorang rakan sekolah dulu disahkan mengidap brain cancer...hati lebih luluh sebab ni kali kedua beliau beliau diserang kanser. Sebelum ni brain cancer jugak tapi di bahagian lain dan sebelum ni alhamdullilah dia bebas kanser dengan menjalani rawatan di hospital. Tapi feedback yang dapat dari kawan-kawan yang pergi melawat beliau di rumahnya siang tadi, sekarang ni beliau susah nak bercakap, cepat letih dan tak berapa boleh nak recognise orang. Selain daripada itu suami beliau ada beritahu yang beliau dah tak nak menjalani rawatan di hospital sebaliknya cuba rawatan alternatif pulak. Allahuakbar! Besar sungguh dugaan kawanku ini. Semoga beliau tabah dah cepat sembuh...

Bila dapat tahu tentang penyakit yang boleh membawa maut ni, memang teringat testimoni-testimoni Vivix yang pernah saya baca. Memang teruja bila tahu orang yang mengidap kanser tahap 4 pun boleh sembuh dengan mengamalkan Vivix. Bagus sangat ke Vivix ni? Apa kandungan Vivix yang mampu membantu pesakit kanser? Bagaimana ia bertindak melawan sel kanser? 

Vivix juga digelar 'Tonik Ajaib' dihasilkan dari ekstrak botani 4 jenis tumbuhan iaitu Anggur Muscadine, Polygonum Cuspidatum, Lobak Ungu dan Elderberi Eropah. Bahan-bahan yang terkandung dalam Vivix sangat kaya dengan resveratrol yang mampu membantu melawan sel-sel kanser. 

Bagaimana resveratrol membantu pesakit kanser? Secara ringkasnya resveratrol ialah sejenis molekul yang mudah hadam dan berfungsi untuk membetulkan ketidakseimbangan bahan kimia di dalam badan. Antara manfaat untuk pesakit kanser ialah :


  • Menghentikan penghasilan enzim penyebab kanser dan menggalakan fungsi enzim yang membuang sel kanser.
  • Meningkatkan keberkesanan rawatan dengan cytokine, iaitu bahan yang tiada toksin yang dijumpai dalam badan untuk membunuh sel kanser.
  • Mengganggu kitaran sel kanser seterusnya menyebabkan sel kanser tidak membiak.
  • Menghalang keradangan dan protein yang boleh menyebabkan pertumbuhan tumor dan salur darah yang menyumbang kepada sel kanser.
  • Mengawal selia hormon – contohnya estrogen yang menyebabkan tumor jika tidak seimbang.
  • Mengatasi masalah kerintangan terhadap kimoterapi.
  • Mengubah taburan reseptor yang menyebabkan kematian sel kanser.
Tak salah jika pesakit kanser mencuba Vivix Shaklee bagi menghalang sel kanser dari terus merebak atau menghilangkan sel kanser tapi kita harus ingat semuanya dengan izin Allah. Kita hanya perlu berusaha dan yang lainnya serahkan kepada Yang Maha Esa. 

Promosi Vivix hanya tinggal 2 hari saja lagi...selepas ni bila GST dah dilaksaakan...tak mungkin dapat Vivix pada harga yang sama...jangan lepaskan peluang keemasan ini.







Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Instagram : asmin_asris
Email: asmin.fahmi@gmail.com


No comments:

Post a Comment