Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Tuesday 13 January 2015

Testimoni : Kurus dengan Vivix

Assalamualaikum

Ramai yang tak tahu produk Shaklee yang satu ni bukan saja bagus untuk mereka yang ada penyakit kronik seperti kanser, diabetes dan stroke. Di samping terkenal sebagai tonik anti-penuaan yang hebat, Vivix juga membantu mengurangkan berat badan. Ramai yang dah mendapat berat badan ideal dengan hanya konsisten mengambil Vivix setiap hari. Jom tengok testimoni yang best ni...






Credit testi & pic dari Master Nana

Haaa...memang Vivix sesuai untuk mereka yang nak menurunkan berat badan dan nak kekalkan berat badan ideal. Tahu tak kenapa Vivix dikatakan mampu menurunkan berat badan? Pernah dengar Resveratrol? Vivix memang kaya dengan resveratrol. Resveratrol ni mampu menurunkan berat badan secara natural dengan 3 cara iaitu:


  1. Resveratrol membantu meningkatkan metabolisma badan. Apabila metabolisma badan seseorang berada pada kadar yang optimum, lebih banyak kalori yang akan dibakar dan ini membantu dalam pengurangan berat badan secara semulajadi.
  2. Resveratrol membantu memecahkan lemak. Lemak yang dipecahkan akan digunakan sebagai tenaga. Ini bukan sahaja mengurangkan berat badan malah menghapuskan lemak-lemak degil.
  3. Resveratrol berupaya menyekat hormon estrogen berlebihan yang dihasilkan oleh tubuh badan kita. Estrogen yang terlalu banyak menyebabkan badan menyimpan lebih banyak lemak. Apabila hormon ini stabil, badan tidak akan menyimpan lemak berlebihan malah mula membina otot yang diperlukan.

Jadi nampakkan bagaimana Vivix menjalankan tugas untuk mengurangkan berat badan anda? Sehari satu sudu je anda perlu ambil dan yang paling best bulan ni bulan promosi Vivix ok. Jangan lepaskan peluang...harga terbaik dari saya...



Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Instagram : asmin_asris
Email: asmin.fahmi@gmail.com



No comments:

Post a Comment