Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Sunday 25 January 2015

Blogging for Millionaires 5.0

Assalamualaikum...

Alhamdullilah semalam saya berkesempatan menghadiri kelas Blogging for Millionaires yang diadakan di Sunway Pinnacle, Shaklee HQ. Kelas ni adalah kelas asas blogging yang di host oleh Master Aishah. Master Aishah  ni pun dah lama jadi blogger kalau tak silap since 2007 rasanya. Boleh terjah blog beliau http://undomesticated.blogspot.com/...memang banyak info yang menarik.

Kelas semalam adalah kelas yang kelima dikendalikan oleh Master Aishah. Pelbagai info dan tips untuk mula buat blog dan bagaimana nak teruskan momentum berblogging. Master Puteri juga berkongsi beberapa tips yang bagus dan Master Azlin pulak cerita bagaimana dia besarkan empayar Supermommies dari hanya berblogging. Yang penting katanya kita perlu 'have fun to blog' barulah tak rasa yang menulis di blog tu membebankan. 

Senior Supervisor Suhaimi pun ada share bagaimana kita nak naikkan blog kita di first page Google dan bagaimana memilih perkataan penting yang disukai oleh SEO (Search Engine Optimization). Masa 3 jam setengah tak terasa pun berlalu malah rasa tak cukup...memang banyak benda yang diterokai bila dah ada blog ni. Semoga lepas ni saya berpeluang belajar lebih banyak dan jadikan blog ini lebih baik dan menarik...insya-allah.



Siri yang kelima

Master Aishah sebagai host

Tips dari Master Puteri

Master Azlin bermula dari blog MommaMia

Owner blog JomSupplement

All of us...


Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Instagram : asmin_asris
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment