Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Saturday 5 July 2014

Vivix membantu pesakit diabetes

Assalamualaikum

Sempena bulan promosi Vivix ni memang saya nak kongsi kebaikan dan testimoni produk ni dengan semua orang. Bagi saya Vivix merupakan produk yang terbaik...anti-oksidan dan anti-penuaan hebat. Semua orang patut merasai kebaikan Vivix dan menjadikan ianya suplemen harian. Tapi saya faham harganya yang agak mahal menyebabkan ramai yang berfikir sepuluh kali untuk membeli. Tapi kata orang 'kesihatan lebih penting dari wang ringgit'. Jadi saya sarankan bagi mereka yang mampu eloklah amalkan pengambilan Vivix samada untuk meningkatkan tahap kesihatan ataupun menjadikannya suplemen yang dapat membantu masalah-masalah tertentu.

Ramai mereka di luar sana yang mengalami diabetes atau kencing manis sudah mencuba Vivix dan berpuas hati dengannya. Jadi bagaimana Vivix membantu pesakit diabetes?
  • Vivix membantu membaikpulih sel-sel dalam badan yang telah rosak. Setiap hari banyak serangan yang berlaku ke atas sel DNA kita. Vivix merupakan satu-satunya suplemen yang dapat menembusi DNA kita, oleh itu ia mampu membaiki dan melindungi sel-sel DNA kita dengan lebih efisien.
  • Ramuan Vivix mampu meningkatkan pembentukan mitokondria dan seterusnya meningkatkan penghasilan tenaga dalam sel.
  • Vivix membantu melambatkan kerosakan sel dalam badan kita.
  • Vivix membantu melambatkan penuaan sel dan merupakan suplemen anti-penuaan terbaik di dunia.
TESTIMONI VIVIX








Anda berminat untuk mencuba Vivix atau nak hadiahkan Vivix kepada mak ayah tersayang sempena hari raya nanti? Inilah masa terbaik untuk anda membeli kerana promosi Vivix hanyalah sepanjang bulan Julai ni saja. 

Dengan promosi beli 6 percuma 1 anda layak mendapat keahlian percuma dan bonus tunai pada pertengahan Ogos nanti. Kalau nak beli 2 botol saja pun layak mendapat keahlian percuma tau. Jangan lepaskan peluang ni ye...

Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com



3 comments:

  1. saya memang consume dengan vivix ni :)

    ReplyDelete
  2. Ramai yg dah membuktikan kebaikannya..

    ReplyDelete
  3. Alhamdullilah...Vivix dah bantu ramai orang di luar sana. Jom beli sementara promosi ni:)

    ReplyDelete