Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Saturday 19 July 2014

Hadiah istimewa sempena Syawal

Assalamualaikum

Salam 21 Ramadhan. Dah tak lama kita akan menyambut Syawal. Budak-budak dah semestinya excited nak sambut Hari Raya...mestilah seronok dapat banyak duit raya nanti. Dalam kepala masing-masing mesti dah ada benda yang nak dibeli dengan duit raya tu hehehe. 

Ramai di antara kita yang suka beli hadiah kepada ibu bapa masa balik beraya di kampung. Selain daripada duit raya mesti ada yang belikan baju, tudung, kain pelekat, brooch, kasut, beg tangan dan lain-lain. Kuih raya tu memang perkara biasalah anak-anak bawa balik untuk ibu bapa. 

Apakata tahun ni kita tukar sikit jenis hadiah nak diberi untuk ibu bapa tersayang. Saya cadangkan anda hadiahkan GET CLEAN WATER PITCHER dari Shaklee yang sangat best ni. Memang elok sangat diberi terutama kepada mereka yang masih belum ada water filter (penapis air) di rumah. Yang bestnya penapis air ni ianya tak perlukan elektrik dan boleh dibawa kemana-mana saja.



Caranya mudah saja...tak perlu nak install macam water filter lain dan sangat mesra pengguna. Anda cuma perlu isi air di bahagian hijau tu, air yang ditapis akan turun ke bahagian bawah dan anda dah boleh terus minum!

Didatangkan dalam kotak yang cantik sesuai untuk dijadikan hadiah hari raya, kepada kawan-kawan yang baru berpindah rumah, hadiah perkahwinan dan lain-lain lagi. Yang seronoknya jika anda seorang yang suka travel dan  concern tentang air untuk diminum, water pitcher nilah jawapannya. Sangat compact dan senang untuk dibawa ke mana-mana. Satu set water pitcher didatangkan dengan 1 jug, housing kit dan satu penapis serta 3 biji penapis untuk refill apabila sudah tamat tempohnya.



KEISTIMEWAAN GET CLEAN WATER PITCHER

SELAMAT - menyingkirkan kandungan plumbum dan bendasing lain.Berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar merbahaya yg terkandung dalam air.

PILIHAN BIJAK - menjimatkan kos kerana tidak perlu lagi membeli air mineral. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja ,water pitcher dapat menberi air yang bersih, selamat & sihat.

HANDAL - lebih banyak air bersih pada setiap masa. Dengan menuras 303 liter air/80 galen air pada setiap penuras bermakna 2 kali ganda lebih banyak berbanding yg lain.

MESRA ALAM - memelihara alam sekitar. Water pitcher menggunakan sistem penuras jug air dengan blok karbon isian semula yg pertama dimana ia dapat mengurangkan timbunan sisa. Setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yg tahan lasak & baik terhadap alam sekitar.

Yang paling best ialah Water Pitcher ni ada meter auto. Bila sampai masa utk tukar penuras ia akan ditunjukkan pada meter. Mudah je...

Kesimpulannya, inilah hadiah yang paling sesuai untuk diberikan kepada ibu dan bapa kita. Kalau nak order sempat lagi ye...silalah contact saya ye.

Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment