Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Tuesday 22 July 2014

Promosi Vivix...jangan lepaskan peluang

Assalamualaikum

Salam 24 Ramadhan...

Pejam celik pejam celik lagi 6 hari je nak raya. Memang cepat sungguh masa berlalu. Seperti yang semua sedia maklum bulan ni bulan promosi Vivix jadi cuma tinggal 10 hari saja lagi untuk anda grab peluang ni. Kenapa saya sarankan sangat anda consume Vivix ni?

1) Senang untuk diambil sebab anda hanya perlu minum satu sudu teh je sehari. Mereka yang dah berusia memang susah sikit nak telan tabletkan jadi Vivixlah yang paling sesuai untuk mereka. Rasanya juga sedap macam ribena yang agak pekat. Yummms!

2) Semuanya dalam satu botol. Vivix membantu meningkatkan tahap kesihatan secara menyeluruh. Vivix merupakan sirap anti-penuaan dan anti-oksida yang hebat.

3) Sudah banyak testimoni daripada mereka yang mengalami penyakit kronik seperti diabetes, strok, jantung dan kanser sembuh dengan mengamalkan Vivix. Ini kerana Vivix memperbaiki sel pada tahap DNA.

4) Mereka yang mengamalkan Vivix secara berterusan nampak lebih muda dari usia sebenar sesuai dengan taglinenya 'look 25 years younger, live 25 years longer'. Ini bukanlah bermaksud kalau umur anda 40, anda jadi macam budak umur 15 tahun. Apa yang dimaksudkan ialah sel-sel dalam badan anda masih baru macam anda berusia 15 tahun. Kulit pun tegang dan anjal. Proses penuaan mampu dilambatkan dengan Vivix.

5) Dihasilkan daripada tumbuhan 4 jenis tumbuhan yang berkualiti tinggi dan mampu memberi pelbagai manfaat kesihatan. Boleh baca di sini.

6) Walaupun harganya agak mahal tapi apa yang boleh saya katakan, ianya sangat berbaloi dengan setiap sen yang anda laburkan. Kalau nak dibandingkan kos perubatan penyakit kronik dengan harga Vivix dan tahap kesihatan yang anda dapat, memang anda akan jatuh cinta dengan Vivix. Jadi masa promosi macam ni lah kita patut rebut peluang dan jangan biarkan ia berlalu macam tu je. Tak tau la bila lagi akan ada promosi Vivix ni ye.

Apa anda dapat jika beli sekarang?

1) Beli 6 botol tapi dapat 7 botol...free 1 botol ye. Tak semestinya anda beli semua untuk diri sendiri...boleh kongsi beli dengan mak ayah atau adik-beradik. Biar semua dapat merasa manfaat kesihatan yang besar dengan Vivix. 

2) Dapat keahlian secara percuma. Ini bermakna anda secara automatik menjadi ahli Shaklee dan dapat membeli semua produk Shaklee dengan harga yang jauh lebih murah. 

3) Dapat cash bonus pada 15 Ogos nanti. Haaa...jika anda beli time promosi ni ada akan dapat bonus sebanyak RM241 tau. Banyak tu!

Jadi jom sama-sama kita rasai kebaikan dan kehebatan Vivix dan jadikan Vivix suplemen harian all-in-one kita...




Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment