Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Thursday 3 July 2014

Kurus langsing dengan Cinch Shake

Assalamualaikum

Sekejap je dah masuk hari kelima berpuasa. Macam mana puasa anda semua? Mesti ada macam-macam ragam kan terutamanya anak-anak yang baru belajar berpuasa. Apa menu berpuasa anda sekeluarga hari ni? Saya selalu ikut apa anak sulung saya nak makan sebab dia sorang je yang puasa...adik-adik belum lagi. Hari ni dia suruh masak lasagna...actually dari last week lagi tapi ada je barang yang tak cukup. so hari ni mesti la kena masak kan...

Hari ni saya nak berkongsi satu produk unyuk kuruskan badan. Al-maklum la tak lama lagi dah nak raya. Mesti semua orang nak nampak cantik dengan baju raya yang glamer tu. Kalau nak senang dan pada masa yang sama nak kurus, ambillah Cinch Shake yang mampu membuat anda kenyang dan bertenaga lebih lama. 

Cinch Shake merupakan minuman yang lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang di samping mengurangkan berat badan. Rumusan proprietary yang diperkaya dengan Leucine iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot.

Di antara kebaikan CINCH ialah:
  • Terdapat 24g protein dalam setiap hidangan bagi memberi rasa kenyang yang lebih lama.
  • mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6g dalam setiap hidangan.
  • Mengurangkan selera makan bagi anda yang susah nak mengawal nafsu makan.
  • Menberi tenaga berpanjangan jadi anda tak cepat penat walaupun melakukan pelbagai aktiviti harian.
  • Meningkatan metabolisme badan dan membakar lemak yang tidak diingini.
  • Memelihara otot bagi mengelakkan berat badan naik semula dengan cepat bila dah kurus.
  • Anda boleh mengambil karbohidrat seperti nasi dsb tetapi dengan kadar yang sedikit. 
  • Menghilangkan lemak yang berlebihan dan mengurangkan inci pada badan.

Jadi jika anda memang berniat nak turunkan berat badan, pilihlah Cinch Shake Mix ini yang didatangkan dalam tiga perasa iaitu coklat, vanila dan cafe latte. Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi cara pengambilan yang betul dan berkesan.

Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment