Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Wednesday 3 September 2014

Promosi berkembar September

Assalamualaikum

Pejam celik pejam celik dah masuk bulan September...cepat sungguh masa berlalu...tak terkejar rasanya kadang-kadang tu. Bila masuk bulan baru, kami distributor Shaklee memang teruja nak tau apa promosi untuk bulan tu. First day pagi-pagi lagi dah dapat update yang bulan ni ada 'double promotion'. Wahhh! Ni first time sepanjang saya dengan Shaklee ada promosi berganda...

Bulan ni bulan untuk ibu gorjes dan anak bijak'. Yes...untuk mak-mak sekalian (yang belum jadi mak pun boleh guna), bulan ni promo Shaklee Collagen Powder (SCP) beli 6 percuma 1. Memang ramai yang tertunggu-tunggu promo SCP sebab kalau beli time promo memang berbaloi sangat. Anda akan dapat:
  • 6 kotak SCP
  • 1 kotak SCP percuma bernilai RM298
  • Free membership
  • Cash rebate pertengahan October 
Promosi yang kedua adalah Mealshakes beli 3 percuma 1. Ni memang ramai kaum ibu suka sebab boleh stock up untuk keperluan anak-anak. Mealshakes ni multivitamin dalam bentuk serbuk yang mudah disediakan. Hanya campurkan sesudu Mealshakes ke dalam minuman kegemaran anak anda. Mudahkan? Harga promosi ni pun memang jimat sesangat. Bagi peminat setia Mealshakes jangan lepaskan peluang. Bagi yang baru nak cuba anda boleh jugak dapat free membership. Cuma kena tambah beberapa barang je untuk cukupkan 200 uv. Buat pengetahuan semua, Mealshakes bukan untuk kanak-kanak saja, orang dewasa pun boleh ambil terutamanya yang ingin tambahkan berat badan. Kalau badan kurus sangat pun tak cantik ye tak?

Jadi janganlah lepaskan peluang yang best lagi berbaloi ni. Kalau beli dengan saya, anda akan dapat konsultasi yang berterusan dan tip top. Nanti roger-roger ye.




Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

1 comment:

  1. Tawaran yg menarik...!!T/Kasih singgah ke blog akak yer..maaf trlewat memablas kunjungan...

    ReplyDelete