Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Saturday 6 September 2014

Mealshakes menambah selera makan

Assalamualaikum

Ramai yang risau anak-anak tak berapa suka nak makan apa yang kita sediakan. Ada jenis budak-budak yang suka memilih makanan dan ada juga yang memang makan dengan kauntiti yang sangat kecil. 

Pada awal tahun ni saya mula bagi anak sulung saya yang berusia 10 tahun minum Mealshakes. Walaupun anak saya ni makan every meal, tapi portion dia sangat kecil...rasanya kebanyakkan rakan yang sebaya dengan dia dah makan portion yang lebih besar. Lepas bagi dia Mealshakes, dalam tempoh dua minggu saya dapat lihat dia lebih bersemangat nak makan dan dia makan lebih sedikit daripada sebelumnya. Lama kelamaan, dia pun dah mula mita saya masakkan itu dan ini. Saya memang happy dengan perkembangan tersebut.

Mealshakes ni memang elok diberi pada anak-anak kerana ianya merupakan multivitamin yang lengkap. Kebanyakkan kanak-kanak tak suka telan vitamin berbentuk tablet jadi Mealshakes merupakan jawapannya. Pada pandangan saya, kita perlu berikan multivitamin kepada anak-anak kerana di zaman sekarang ni mereka lebih terdedah kepada banyak makanan yang 'tak sihat'.

Mealshakes bukan hanya untuk kanak-kanak sebaliknya semua golongan boleh ambil Mealshakes. Mealshakes juga sesuai untuk ibu-ibu yang menyusu, mereka yang inginkan kulit yang cantik serta orang dewasa yang terlalu kurus. 

Dapatkan Mealshakes sementara promosi masih berlangsung. Memang jimat sangat jika anda grab promosi beli 3 percuma 1 ni. Okey...siapa nak boleh roger-roger saya ye...

Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness

Email: asmin.fahmi@gmail.com

1 comment: