Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Tuesday 5 August 2014

Gla Complex suplemen favourite saya

Assalamualaikum

Bulan Ogos ni Shaklee buat promosi beli 6 percuma 1 untuk Gla Complex. Sayalah antara orang yang paling happy sebab Gla ni suplemen kegemaran saya. Rasanya saya paling konsisten ambil Gla berbanding vitamin lain. Nak tahu kenapa?

Saya ni memang dalam kategori yang selalu kena senggugut masa first day period. Period pun tak la every month on time..kekadang lewat 2-3 hari ataupun terawal sikit. Jadi bila first month saya consume Gla ni, next period tu memang tak kena senggugut dan simptom PMS lain macam sakit pinggang dan mood swing pun hilang. Itulah yang menyebabkan saya suka sangat Gla Complex ni. Sekarang boleh dikatakan period memang sama time je tiap-tiap bulan...tak perlu risau lambat atau cepat. Sebenarnya Gla ni banyak lagi kelebihannya dan lelaki pun boleh ambil bukan wanita je ye...


KELEBIHAN GLA COMPLEX 

  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  • Membantu meningkatkan kesuburan
  • Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
  • Membantu dalam menangani menopause
  • Menguatkan kuku dan rambut
  • Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  • Membantu menangai ekzema
  • Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
  • Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
  • Menguatkan imuniti tubuh
  • Memperlahankan proses penuaan 
  • Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
  • Mengawal kencing manis dan darah tinggi
  • Mengawal paras kolesterol
  • Membentuk prostaglandin untuk mengawal hormom lelaki
  • Memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing
Saya memang syorkan sangat kaum wanita terutamanya, mengamalkan Gla Complex ni. Bagi mereka yang sukar hamil pun digalakkan mengambil Gla sebab ia membantu meningkatkan tahap kesuburan. Nak order pm ye...tengah promosi nih:)))


Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment