Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Friday 22 August 2014

Selamat kembali...

Assalamualaikum

Hari ni seluruh rakyat Malaysia diselubungi kesedihan dan rasa pilu. 20 daripada 43 orang mangsa pesawat MH17 yang ditembak jatuh di Ukraine pada 17 July 2014 selamat di bawa pulang ke tanahair. Istiadat menyambut jenazah yang diterbangkan dari Amsterdam diadakan di KLIA. Kemudian semua mangsa akan di bawa ke destinasi di mana mereka akan disembahyangkan dan seterusnya ke tanah perkuburan yang telah dipilih oleh ahli keluarga masing-masing. Bagi yang bukan beragama Islam, jasad mangsa juga akan dipulangkan kepada keluarga untuk diuruskan.



Tak dapat nak bayangkan bagaimana perasaan ahli keluarga mangsa yang terlibat. Setelah 37 hari meninggal, hari ni jenazah dapat disemadikan. Ada lagi 23 orang mangsa yang belum dibawa pulang. Semoga semuanya dipermudahkan...




No comments:

Post a Comment