Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Saturday 14 June 2014

Vitamin Shaklee untuk rambut gugur

Assalamualaikum

Kembali bersiaran...hari ni nak cerita 'solution' untuk mengatasi masalah rambut gugur pula. Memang memeningkan kalau masalah keguguran rambut berpanjangan dan lagi runsing kalau dah cuba banyak jenis produk tapi tak berkesan.

Vitamin, suplemen dan rangkaian penjagaan rambut Shaklee dapat membantu anda mengatasi masalah ini. Melalui pengalaman sendiri, kesannya sangat positif apabila konsisten mengamalkan ESP dan zinc complex. Bukanlah sampai tak ada langsung rambut yang gugur tapi dan 80% berkurangan dari dulu.

Cadangan vitamin dan suplemen untuk masalah rambut gugur:



ESP
- Energizing Soy Protein sangat sesuai diambil untuk masalah rambut gugur, kuku yang rosak dan untuk mendapatkan kulit yang sihat.
- Ia membekalkan protein untuk membina rambut baru.

Vitalea
Rambut yang sihat memerlukan Vitamin A, B, C dan E. Jadi pengambilan multivitamin sangat membantu untuk melengkapkan keperluan vitamin dan mineral dalam badan.

Zinc Complex
- Kekurangan zink pula boleh mendorong kepada rambut gugur. Kekurangan zink akan menyebabkan akar rambut menjadi lemah dan seterusnya menyebabkan kerosakan rambut serta menyebabkan pertumbuhan semula rambut yang sangat perlahan. Zink elok sekali untuk rambut termasuk untuk pembiakan sel, pertumbuhan tisu dan pembaikan tisu yang rosak. Ia juga mengekalkan kelenjar merembeskan minyak yang melekat pada folikel rambut anda, sekali gus mengurangkan peluang rambut gugur.


Produk penjagaan rambut yang sesuai untuk masalah rambut gugur:



Revitalizing Shampoo

- Melicinkan kutikel rambut dan melebatkan rambut.
- Sistem pembersih yang lembut dan berpaten.
- Menyegarkan dan menyeimbangkan kulit kepala dan rambut tanpa terlalu melembapkan atau mengeringkannya.


Replenishing Conditioner

- Perapi dan pelembap yang pekat bagi rambut yang berkilat dan lembut.
- Memperbaiki kerosakan pada permukaan rambut dan hujung rambut yang bercabang.
- Menguatkan rambut dengan protein dan humektan yang berasal dari alam semulajadi.

Nourishing Scalp Treatment

- Nourishing Scalp Treatment menyelesaikan semua masalah rambut dengan serum yang amat mudah diserap oleh kulit bagi melancarkan peredaran, menentang factor persekitaran yang merosakkan dan juga membekalkan khasiat kepada kulit kepala.
- Vitamin antioksida iaitu A dan E, dan juga Koenzim Q10 melindungi anda daripada kerosakan akibat radikal bebas dan pencemaran persekitaran.
- Bertindak membekalkan ruang yang optimum untuk rambut anda.
- Formula tanpa bilas memudahkan anda menggunakan dan menggayakannya.
- Tidak menjadikan rambut melekit atau berminyak.
- Formula eksklusif yang terbukti mampu mengurangkan keguguran rambut semasa menyikat dan dapat melebatkan serta menguatkan rambut.

Jadi anda boleh cuba vitamin dan produk penjagaan rambut di atas. Insya-allah anda akan mendapat kesan yang diingini...


Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment