Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Monday 3 November 2014

Promosi Omega Guard kembali...

Assalamualaikum

Bulan November adalah bulan promosi Omega Guard. Kenapa Omega Guard ni best? Pertamanya ia adalah suplemen untuk semua peringkat umur. Jadi dalam satu family tu tak kira umur berapa semua boleh ambil Omega ni. Kedua, Omega Guard adalah minyak ikan yang mengandungi Omega 3 dan Omega 6 yang baik untuk kesihatan jantung, perkembangan minda kanak-kanak, mengawal kolestrol jahat, membakar lemak untuk mereka yang nak turunkan berat badan, membanru masalah asma dan ekzema serta banyak lagi. Memang banyak sangat khasiat Omega Guard ni dan saya memang syorkan untuk anda sekeluarga mengamalkan Omega Guard dalam diet seharian.

Promosi bulan ini seperti biasa bila ada beli 6 botol anda dapat percuma satu botol yang berharga rm136. Anda juga dapat keahlian seumur hidup secara percuma. Lepas ni dah jadi ahli bolehlah beli vitamin dan suplemen lain dengan harga yang lebih murah. Berbaloi sangat tau! Selain itu bila anda juga dapat cash back sebanyak rm32.70...siapa nak bagikan? Lagi satu, bagi yang beli 2 botol, anda layak mendapat diskaun sebanyak 5%. Jom sama-sama rasai kelebihan Omega Guard dan rebut promosi yang best bulan ini...



Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment