Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Wednesday 5 November 2014

Omega Guard untuk kecerdasan otak janin

Assalamualaikum

Kalau kita dapat tahu dah pregnant mesti terus nak cari vitamin atau suplemen yang sesuai supaya janin yang dikandung dapat membesar dengan sihat dan sempurna. Seingat saya masa mengandungkan anak pertama 10 tahun lalu, tak banyak orang memperkatakan tentang kebaikan DHA dan EPA untuk kecerdasan otak bayi dan kanak-kanak. Kalau sekarang ni memang berlumba-lumba ibu hamil cari produk yang boleh membantu meningkatkan tahap kecerdasan otak bayi masing-masing. Kita pun sedia maklum kanak-kanak sekarang memang ramai yang bijak-bijak belaka!

Sebab itu pentingnya ibu mengamalkan pemakanan yang seimbang sepanjang tempoh kehamilan. Tetapi kalau si ibu rasa pengambilan nutrien tak begitu lengkap, mereka boleh mengambil Set Hamil yang sudah terbukti telah membantu meningkatkan tahap kesihatan ibu hamil. Pengambilan Omega Guard sebagai suplemen tambahan adalah untuk perkembangan otak janin.

Mengapa Omega Guard dikatakan minyak ikan terbaik? Ini kerana ia mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu DHA, EPA, HPA, ETA, SDA, DPA dan EPA. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak manusia.

Selain untuk fungsi otak, ibu hamil disarankan untuk mengambil Omega Guard untuk kesihatan jantung dan mengawal tekanan darah semasa mengandung. Minyak ikan ini juga dapat mengurangkan risiko bayi terkena ekzema dan kelahiran pra-matang.

Jadi pengambilan minyak ikan memang sangat baik untuk ibu hamil tetapi pastikan anda memilih yang terbaik.  




Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment