Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Sunday 11 May 2014

Set kehamilan pilihan ramai

Assalamualaikum

Sejak akhir-akhir ni ramai betul ibu-ibu mengandung yang mengambil set hamil Shaklee dan ramai jugak yang bagi feedback macam ni

'Saya rasa lain la pregnant kali ni bila consume set hamil Shaklee. Tak penat macam masa pregnant anak sulung dulu'

'Tiap-tiap kali check-up kat klinik doktor cakap HB cantik je'

'Nasib baik jumpa Shaklee, kalau tidak time awal pregnant je mesti lemah tak bermaya'

Waaahhhh...seronoknya ibu-ibu mengandung ni bila ambil set Shaklee kan? Empat tahun dulu saya masih belum kenal Shaklee walaupun dah lama Shaklee bertapak di Malaysia. Kalau tidak bole consume Shaklee masa pregnant anak bongsu. Sebelum ni mana ada orang promote Shaklee kat internet melalui blog dan FB jadi susah sikit la nak dapat info kan? Sekarang ni blog pasal produk Shaklee tumbuh bak cendawan la pulak hik...hik

Jom kita tengok apa yang ditawarkan dalam set hamil ni. Apa yang sangat membantu kaum ibu kekal cergas dan bersemangat sepanjang tempoh kehamilan.



Apakah kelebihan yang terdapat pada Set Kehamilan Shaklee?
  • Kandungan asid folik di dalam B Complex melindungi bayi dari kecacatan saraf tunjang.
  • Asid folik jga menghalang ibu dari risiko kanser dan strok.
  • Vita-Lea mengandungi zat besi yang tinggi mengelakkan masalah anemia dan kekurangan sel darah merah.
  • Zat besi juga berperanan untuk memastikan bayi mendapat semua zat dari makanan ibu, jadi ini akan mengurangkan risiko bayi pra-matang dan masalah bayi kurang berat badan.
  • Vita C Sustained Release yang mencukupi akan membantu mengurangkan risiko terkena demam atau selsema, satu biji Vita C bersamaan 7 1/2 biji buah oren. 
  • Omega Guard mengandungi DHA tinggi untuk membantu perkembangan otak bayi. Ibu boleh mula mengambil Omega pada trimester kedua.
  • Kalsium adalah salah satu mineral yang penting untuk ibu mengandung. Ostematrix adalah kalsium-magnesium yang membantu sistem saraf, otot dan peredaran darah si ibu, juga mengelakkan kekejangan yang sering berlaku pada ibu-ibu hamil.
  • Juga membantu pertumbuhan tulang dan gigi yang sihat bagi ibu dan bayi
  • ESP adalah makanan berindek glisemik rendah, jadi dapat memberikan tenaga yang berpanjangan kepada ibu.
  • Juga kandungan protein tulen ESP juga akan menghasilkan sel-sel kulit yang baru, jadi kulit ibu tampak lebih cantik dan kulit anak yang bakal lahir pun akan jadi halus, mulus dan gebu.
Bila ibu sihat dan gembira menjalani tempoh kehamilan, baby kat dalam tu pun happy je. Anda sepatutnya menikmati setiap detik sepanjang tempoh 9 bulan itu dengan penuh kebahagiaan...pilihlah suplemen yang dapat membantu anda dan bayi mencapai tahap kesihatan yang optimum. Yang paling penting pilih yang selamat dan berkesan...

Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment