Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Monday 19 May 2014

Monday blues?

Assalamualaikum

Apa khabar semua? Apa aktiviti anda sekeluarga hari Sabtu & Ahad lepas? Bagi saya hari Sabtu tak kemana-mana...just stay kat rumah buat revision dengan anak sulung yang bakal menduduki peperiksaan pertengahan tahun sekolah Iqra yang bermula hari ni. Pagi Ahad pula kami ada pertandingan bowling dengan jiran-jiran di kawasan sini. Memang best & happening! Nanti saya update pasal bowling tournament tu dan boleh letak gambar sekali. 

Jadi hari ni rutin kembali seperti biasa kan? Yang keluar bekerja tu perlulah bersiap awal pagi dan pergi ke pejabat. Siapa yang rumah dekat dengan pejabat tu memang la best...tak perlu nak tempuh jam lama-lama. Ramai yang rasa hari Isnin ni tak best sebab baru nak mulakan minggu dan lambat lagi nak sampai next weekend. Kalau anda rasa setiap hari Isnin adalah hari yang tidak menyeronokkan untuk memulakan kerja, cuba check balik kenapa? 


Adakah anda tak suka environment di pejabat? 
Adakah anda tak suka pada bos atau rakan sekerja? 
Adakah kerja terlalu banyak? 
Adakah anda tertindas di tempat kerja?
Adakah anda sudah bosan dengan rutin kerja harian?

Jika anda berkata 'YA' pada dua atau lebih daripada soalan-soalan di atas, anda memang perlu melakukan sesuatu. Samada anda perlu intai kerja di tempat lain atau cari sesuatu yang anda suka. Takkan selama-lamanya nak buat kerja yang kita tak sukakan? Yang kita dapat hanya penat dan stress je. 

Bagi yang sedang mengintai bisnes apa yang nak dimulakan dengon modal yang kecil tapi hasil yang besar (bergantung pada usaha masing-masing ye), boleh mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor. Apa yang menarik? 

1. Produk Shaklee memang terbukti berkesan, selamat dan yang penting halal.
2. Produk Shaklee telah diketahui ramai jadi permintaan sentiasa ada.
3. Shaklee menawarkan tiga jenis bonus iaitu cash, car bonus dan convention (percutian) bertaraf 6 bintang.

Kepada yang berminat dan nak rasa 'everyday is Sunday' dan tiada lagi 'Monday blues', boleh hubungi saya. insya-allah anda akan dibimbing sehingga berjaya...yang penting anda sendiri ada semangat yang kuat dan keiginan yang tebal untuk berjaya.

Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment