Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Thursday 1 May 2014

Selamat Hari Pekerja

Assalamualaikum

Selamat Hari Pekerja diucapkan kepada semua para pekerja di luar sana. Bagi WAHM (Work At Home Mum) seperti saya, walaupun kami tidak bekerja di ofis tapi saya rasa kami pun patut meraikan Hari Pekerja. Bekerja sendiri dan menjadi bos kepada diri sendiri....itu yang best! Jadi, apakah aktiviti anda hari ini?

Saya  dan rakan-rakan sekolah menengah (SSP) mengadakan mini reunion di Alamanda Putrajaya. Lebih kurang 40 orang berkumpul dan ini merangkumi lebih kurang 50% daripada jumlah keseluruhan batch kami. Ada yang sanggup datang dari Johor, Kuantan dan Melaka. Seronok sangat dapat bertemu semula rakan-rakan sekolah dan ada 3-4 orang tu memang tak pernah jumpa sejak keluar dari sekolah 19 tahun dulu. Tapi kebanyakan dari mereka memang sama saja muka macam masa sekolah dulu. Awet muda??? Nanti saya kongsikan gambar di lain entry ok.

Jadi bila masuk bulan baru, Shaklee pun mesti ada promotion baru. Pagi tadi ramai yang berteka-teki apakah promo Shaklee untuk bulan ni. Siapa yang nak teka???
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
It's MEALSHAKES....

Ok nanti saya sambung lagi cerita tentang reunion dan Mealshakes ni...good nite!

No comments:

Post a Comment