Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Monday 5 May 2014

Mighty 3 Gems?

Assalamualaikum

Pernah tak anda dengar Mighty 3 Gems? Waaah...apa pulak ni ye? Ok hari ni saya nak kongsi tentang set ni yang sangat popular terutamanya apabila menjelang bulan Ramadhan. Bulan Ramadhan pun dah tak lama lagi dan sekarang ni ramai yang tengah berpuasa ganti. Maklumlah sekarang dan pun masuk bulan Rejab bermakna tak sampai 2 bulan lagi kita nak menghampiri bulan Ramadhan.

Sebenarnya Set Mighty 3 Gems ni bukan hanya sesuai untuk yang berpuasa, kalau setiap pagi nak dijadikan sarapan segera pun boleh. Biasalah kan sibuk siapkan anak-anak lepas tu nak bergegas ke ofis pulak, selalu tak sempat nak sarapan. Tahu tak kalau orang yang selalu tak ambil sarapan akan cepat bertambah berat badan? Haaa...sebab itulah walau sesibuk mana pun kita sarapan tu adalah perkara yang WAJIB diambil. Jadi set ni memang sesuai sangat untuk mereka yang selalu nak cepat dan nak sarapan yang mudah tapi berkhasiat.

Untuk bulan Ramadhan, set ni  sesuai untuk mereka yang tak lalu nak makan masa sahur, budak-budak yang baru belajar berpuasa, ibu mengandung yang ingin meneruskan puasa dan ibu yang masih menyusukan anak.
Terdapat 3 jenis produk dalam set ini iaitu Mealshakes, Energizing Soy Protein (ESP) dan Performance Drink. Mealshakes dan ESP mempunyai perasa vanila, gabungan 2 produk ini akan menghasilkan rasa minuman yang sangat lazat dan berkhasiat. Ia mengandungi 9 jenis asid amino yang lengkap untuk keperluan tubuh dan mampu memberikan tenaga serta mengawal rasa lapar ketika berpuasa.

Performance Drink membantu mengekalkan kandungan air dalam badan kita dan mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk mencegah dehidrasi. Merupakan minuman kegemaran para atlit untuk kekal bertenaga. Mempunyai perasa oren, sesuai diminum begitu sahaja atau dicampur bersama Mealshake dan ESP. Performance Drink merupakan produk pilihan ibu menyusu yang berpuasa kerana banyak tenaga dan bendalir yang dikeluarkan ketika proses menyusu.


Jadi kesimpulannya...semua golongan boleh ambil set Mighty 3 Gems ni dan bukan di bulan puasa saja ye. Jadikan ianya sarapan 'on the go' anda dan dapatkan khasiat yang lengkap dan terbaik.


Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com



No comments:

Post a Comment