Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Wednesday 16 April 2014

Kempiskan perut dengan Herblax

Assalamualaikum...

Perut buncit? Memang menjadi masalah kebanyakan lelaki dan wanita tak kira bangsa. Selalu kita dapati perut senang menjadi buncit apabila berat badan bertambah, kurang aktiviti senaman dan pengambilan makanan yang kurang berkhasiat.


Menurut satu kajian, kenaikan berat badan selalunya berpunca daripada bahan buangan yang terkumpul di dalam usus besar. Ramai di antara kita yang memikul beban sekurang-kurangnya 3 kilo di dalam usus besar tanpa disedari. Individu yang mempunyai usus bermasalah tidak dapat menyerap khasiat dari makanan yang diambil seterusnya cenderung untuk makan lebih dari sepatutnya.


Dalam erti kata lain, mereka yang mengalami masalah seperti di atas perlu menjalankan proses detoks untuk membuang bahan-bahan buangan yang melekat pada dinding usus. Detoks juga penting untuk membuang sisa-sisa toksin berlebihan yang boleh membahayakan kesihatan.




Suplemen yang sesuai untuk proses detoks ialah Herb-Lax. Selain detoks, Herb-Lax juga dapat membantu mereka yang mengalami sembelit dan mereka yang mengalami masalah berat badan. Herb-Lax termasuk dalam Set Kurus Shaklee untuk mereka yang nak kurangkan berat badan secara selamat dan berkesan.

Bahan-bahan yang terkandung dalam Herb-Lax:




Selepas badan dah detoks, usus akan menjadi lebih bersih dan sihat. Penyerapan suplemen akan lebih cepat dan berkesan. 

Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment