Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Tuesday 29 April 2014

Keistimewaan Collagen Powder Shaklee

Assalamualaikum

Siapa suka ambil kolagen sebagai suplemen harian? Sekarang ni kalau kita tengok memang banyak sangat jenama kolagen di pasaran. Kekadang tu sampai tak tahu mana satu nak pilih. Hari ni saya nak kongsi tentang collagen powder yang ditawarkan oleh Shaklee. Sebelum tu jom kita berkenalan dulu dengan Shaklee Collagen Powder (SCP).


  • Merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietatri RSS iaitu Red Snapper Scale Collagen, kolagen yang sangat berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.
  • Kolagen yang bermolekul sangat ringan  kira-kira 1,000 Dalton dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu peningkatan kepada sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
  • Mudah larut dalam tubuh badan kita dan sangat mudah untuk dihidangkan dengan campuran makanan ataupun minuman kegemaran.
  • Tujuh bahan utamanya termasuk ektrak biji benih Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstak kerang-kerangan. Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari luar dan dalam.
Kebaikan bahan-bahan dalam SCP:

Kolagen ikan - Memberikan kesan elastin, mengekalkan kulit lebih anjal.
Ekstrak kulit kerangan - mengandungi glukosamina sbg pelincir sendi, menghidrat mata, & melegakan ketidakselesaan mata.
Lactobacillus acidophilus - Meningkatkan penyerapan kolagen.
Ekstrak biji Camellia Japonica - Mengandungi acid oleik dan isoflavon. Membekalkan nutrisi dan penghidratan.
Ekstrak Pfaffia - Merawat rambut gugur, ketidak seimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin. Meningkatkan prestasi dan tenaga.
Vitamin C - Menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas.
Vitamin B2 & B6 - membekalkan tenaga penting dalam proses pengeluaran kolagen didalam sel tubuh.

Kelebihan SCP:
  • anti penuaan - mengurangkan liang pori-pori, kedutan dan garis-garis halus yg kelihatan
  • menghidratkan - melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan mengelupas pada muka
  • mengembalikan keanjalan kulit - meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan
  • melicinkan - meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit
  • menyubur - menggalakkan pertumbuhan kuku yang kuat, rambut yng tebal dan bersinar
  • mencerah - mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit
  • menegang - membantu menegang dan menganjalkan payudara.
  • faedah tambahan kolagen - menyokong kesihatan sendi dan menguatkan tulang, membantu mengekalkan otot di dalam mata supaya lembut
Kalau nak dibandingkan SCP dengan kolagen lain di pasaran, memang harganya agak mahal tapi bila anda dah cuba mesti tak nak tukar jenama lain dah. Kesan pengambilannya boleh dirasai seawal 5 hari penggunaan bergantung kepada kulit masing-masing. Kesan maksimum boleh dilihat dalam masa 8 minggu. 

Ok, yang lagi best bila ada beli 3 kotak SCP sekaligus...terus dapat FREE lifetime membership. Wow! Dah la dapat kulit cantik, gebu, menawan...dah jadi member terus. Lepas ni boleh enjoy harga ahli yang jauh lebih murah dan jimat.

Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment