Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Monday 7 April 2014

Apa ada dengan Shaklee?

Walaupun sudah ramai yang menjadi Distributor Shaklee, tapi kenapa dari hari ke hari masih ramai yang mendaftar?


  1. Ada yang mendaftar untuk menggunakan produk Shaklee untuk kegunaan sendiri & ahli keluarga. Mereka akan dapat membeli produk dengan harga ahli dan jimat 15-20%. Untuk pengetahuan semua, mulai bulan ini Shaklee telah mengeluarkan arahan bahawa harga ahli hanya untuk mereka yang berdaftar sahaja, bagi yang tidak berdaftar terpaksalah membeli dengan harga retail.
  2. Ada yang mendaftar untuk memulakan bisnes. Menambah pendapatan di samping kerja makan gaji atau sepenuhnya mendapat pendapatan dengan Shaklee.

Shaklee menawarkan peluang yang sama rata bagi setiap individu. Secara amnya, Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash, Car Bonus dan Convention (percutian 6 bintang dalam/luar negara yang ditaja sepenuhnya). Selain daripada itu, Shaklee juga menawarkan beberapa incentive lain seperti 'power-up' cek, leadership bonus, coordinator incentive dan beberapa keistimewaan lagi.



Di dalam bisnes Shaklee, tiada istilah orang di atas goyang kaki dapat duit, siapa yang nak duit dia perlu berusaha ke arah matlamat sendiri. Dengan modal serendah RM75 (yuran keahlian seumur hidup), anda boleh tentukan sejauh mana kejayaan yang anda inginkan. Anda akan dibimbing melalui secret group FB, group whatsapp dan personal coaching. 

Sesiapa yang berminat untuk menyertai kumpulan kami boleh hubungi saya ye...

Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment