Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Monday 2 February 2015

Menarik promosi Februari

Assalamualaikum...

Dah masuk bulan baru mestilah ada promosi baru kan? Bulan ni memang sesuai sangat untuk mereka yang ada masalah sendi, selalu sakit belakang, sakit lutut atau yang seangkatan dengannya. Sebabnya promosi bulan ni ada ostematrix dan ajht selain promosi vitalea dan vitalea untuk kanak-kanak. 

Ramai sebenarnya yang ada masalah sendi atau sakit belakang ni, tak kira muda atau tua. Ostematrix ni memang banyak membantu sebab ramai yang tak suka minum susu jadi sumber kalsium tu kurang. Kalsium sebenarnya banyak sangat fungsinya...nanti saya kongsi di entry yang lain.

Jadi sempena promosi yang best ni...jom shopping dengan saya...harga pastinya super duper best! Jom hadiahkan kepada ibubapa kita Set Sendi yang sangat membantu mereka dan permudahkan mereka untuk beramal ibadah dengan lebih selesa.




Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Instagram : asmin_asris
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment