Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Monday 16 February 2015

Potluck Supermommies

Assalamualaikum

Semalam join potluck yang dianjurkan oleh leader saya Master Azlin...buat kat rumah beliau jugak. Walaupun hanya 8 family yang datang, potluck kami tetap meriah. Biasa la bila ramai budak-budak mesti la hura-hara jugak jadinya.

Tuan rumah sediakan nasi arab, kari daging yang super sedap dan ayam goreng. Ada yang bawa sayur campur, puding triffle, dadih, pavlova, kek coklat, seri muka dan roti sarang lebah. Saya biasalah bawa lasagna kegemaran ramai hehe...rugi sapa tak datang tau!

Salah seorang dari yang datang ni, si cantik Eppi dah nak terbang ke Johannesburg tak lama lagi. Beliau ikut suami yang ditugaskan di sana. Bestnya dapat bermastautin di negara orang. Hopefully your Shaklee empire berkembang dengan pesat di sana nanti ye.

Semoga ukhwah fillah geng Supermommies berkekalan sampai bila-bila...


US...Master Puteri & Azlina tak sempat join bergambar

Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Instagram : asmin_asris

Email: asmin.fahmi@gmail.com

1 comment: