Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Tuesday 24 February 2015

Kenapa Ostematrix best?

Assalamualaikum...

Tak berapa hari je lagi bulan Februari bakal meninggalkan kita...haishh cepat sungguh masa berlalu...banyak lagi tugas yang belum selesai ni huhuhu..bila dah nak hujung bulan bermakna promosi bulan ni pun dah nak habislah...ostematrix, ajht, vitalea dan vitalea kids. Ostematrix ni antara produk yang customer selalu borong bila ada promotion. Bukan apa bila grab promotion beli 6 percuma 1 memang la lebih jimat dan dah ada stok untuk 7 bulan...senangkan? Ostematrix ni satu botol memang untuk sebulan. Sebotol ada 120 tablet dan sehari kena ambil 4 biji untuk cukupkan 1000mg keperluan kalsium harian kita.

Kenapa ramai yang suka sangat Ostematrix ni? Antara sebabnya ramai yang kurang gemar minum susu jadi telan tablet lagi senangkan? Selain daripada tu mereka yang selalu sakit-sakit badan, sakit pinggang, sakit belakang, sakit lutut dan sendi memang dah rasa kesan yang positif bila konsisten ambil pil kalsium ni. Ostematrix bukan hanya kalsium semata...ia juga mengandungi magnesium, vitamin D, boron, mangan, tembaga dan zink. Setiap satu mempunyai peranan yang penting untuk memastikan kita mendapat sumber kalsium yang terbaik. Boleh baca di sini untuk penerangan yang lebih detail.

Apa-apa pun jangan lepaskan peluang untuk dapat harga murah bulan ni ok. Sabtu ni dah last day...




Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Instagram : asmin_asris

Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment