Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Tuesday 10 February 2015

Keberkesanan AJHT

Assalamualaikum...

Bagi mereka yang sering sakit lutut, sakit belakang dan sakit sendi memang elok sangat amalkan AJHT ni...ramai yang bagi feedback dapat rasa keberkesanannya seawal 5 hari ambil AJHT. Apa bahan yang terkandung dalam AJHT yang menjadikannya begitu berkesan?

Ekstrak Boswellia yang berfungsi menyokong keselesaan sendi. Ia berfungsi menghalang pembentukan bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi. Ia digunakan dalam perubatan ayurveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya.



Ekstrak jagung yang berfungsi sebagai kusyen antara sendi. Ia membekalkan sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi dalam meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Glukosamina merupakan komponen utama membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen. Namun, semakin tubuh menua, jumlah glukosamina yang dihasilkan oleh tubuh semakin merosot. Banyak kajian yang diterbitkan menunjukkan yang supplement ekstrak jagung dapat menggalakkan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksibel. 



Zink, tembaga, mangan & vitamin c berfungsi dalam memilihara tisu penyambung yang sihat. Ia adalah nutrien penting dalam kesihatan sendi. Zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.




TESTIMONI











Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Instagram : asmin_asris
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment