Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Monday 1 December 2014

Promosi berkembar Vita C dan Vita E

Assalamualaikum

Tengah hari tadi dapat tahu yang bulan ni ada promosi berkembar lagi. Wahhh...baik hati betul Shaklee ni. Bulan ni bolehlah digelar bulan kecantikan sebab Vitamin E dan Vitamin C memang best untuk kulit. Walau bagaimanapun, kedua-dua vitamin ni ada banyak lagi kelebihan selain untuk kulit. Antaranya Vita E merupakan vitamin yang mengandungi anti-oksidan yang tinggi jadi pengamalnya akan terhalang dari radikal bebas. Selain daripada itu, Vita E juga sangat bagus untuk mereka yang mengalami masalah kesuburan.

Vita C Sustained Release pula bagus untuk tingkatkan imun badan kita jadi susahlah kita nak dapat demam dan selsema jika imun badan kita kuat. Vitamin c juga penting untuk membantu penghasilan kolagen dalam badan. Jadi jom borong dua-dua vitamin cantik ni!



Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Instagram : asmin_asris
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment