Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Wednesday 10 December 2014

Promosi baru bulan December

Assalamualaikum

Tiba-tiba hari ni dapat mesej dari Shaklee...ada satu lagi promosi baru untuk bulan ini iaitu Collagen Powder. Adoiiii...memang bulan ni bulan untuk cantiklah sebab semua produk kecantikan ada promosi. Apalagi...bagi yang memang amat mementingkan kecantikan tu wajiblah grab semua promosi bulan ni...Vita E, Vita C dan Collagen Powder. Kalau konsisten ambil ketiga-tiga ni memanglah akan dapat kulit cantik, anjal, cerah, gebu dan muda jelita.

Mesti ada yang tanya kenapa tiba-tiba 10hb baru Shaklee announce promosi tambahan? Jawapannya mudah je sebab Shaklee bermurah hati nak bagi korang semua cantik dan comei hehehe...YEAR END SALE gitew. Okaylah sebenarnya tahun depan Collagen Powder tak akan dijual dalam jangka masa 9-12 bulan sebab kena ikut garis panduan proses pendaftaran yang baru. Ini perkara biasa kalau produk yang akan diupgrade nak masuk semula ke Malaysia memang ambil masa agak lama untuk proses-proses tertentu. Ingat tak tahun 2013 hampir setahun juga Vita C Sustained Released takde di pasaran...ni pun atas sebab yang samalah.

Jadi kepada peminat tegar Shaklee Collagen Powder silalah buat stok setahun siap-siap sebab ada yang kata macam mana nak hidup kalau Collagen Powder takde. Sampai macam tu sekalilah tahap fanatiknya. Jadi jangan terlepas okay...sementara stok masih ada ni...




Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Instagram : asmin_asris
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment