Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Sunday 5 October 2014

Salam Eiduladha...

Assalamualaikum

Selamat Hari Raya Aidiadha kepada semua...mesti seronokkan beraya di kampung bersama keluarga dan sanak-saudara. Kami sekeluarga tak balik kampung kali ni sebab suami dah kena kerja esok. Semalam sempat sediakan rendang ayam...ketupat beli je dekat Pasar TTDI.

Rasa ramai yang dah tahu, promo bulan ni ialah minuman protein kegemaran ramai iaitu ESP. Mesti ramai yang teruja sebab ESP ni mempunyai pelbagai fungsi. Nak kurus, nak kulit cantik, ibu menyusu, ibu hamil, awet muda, nak tambah tenaga, masalan sembelit dan banyak lagi...semua boleh consume ESP ni. Lagi satu ESP ni famous sebab ia minuman protein non-GMO (tidak diubah secara genetik) yang selamat dan halal. Protein sangat penting untuk membina sel-sel tisu baru jadi badan kita akan lebih sihat dan bertenaga.

Lagi satu jangan lupa promo Meal Shakes masih berlangsung sampai akhir bulan ni jugak. Meal Shakes adalah minuman berkhasiat untuk anak-anak kerana ia membekalkan nutrien yang lengkap. Jadi, marilah kita berikan yang terbaik kepada anak-anak agar mereka dapat membesar dengan sihat dan sempurna. Meal Shakes telah banyak membantu kanak-kanak yang mempunyai masalah asma, kurang selera makan, sembelit dan mereka yang terlalu memilih makanan.

Dapatkan yang terbaik untuk keluarga anda!





Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment