Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Thursday 18 June 2015

Tahniah Dr. Fatin Liyana

Assalamualaikum...

Walaupun dah 6 hari berlalu saya tetap nak tulis jugak dalam blog ni...supaya ada dalam Library saya hehe. Tahniah saya ucapkan pada adik blogger kesukaan saya ni Dr Fatin Liyana sebab dan selamat berkahwin dengan jejaka idaman hati Dr. Anwar Fazal. Saya suka baca blog beliau sebab cara penulisannya santai je. Terjumpa blog honeykoyuki ni pada tahun 2013...mula baca macam best pulak entry-entry Fatin ni so korek la baca dari mula beliau start blogging. Follower beliau pun ramai dan banyak jugak award blogger yang Fatin dapat...tahniah dan semoga terus aktif di dunia blogging.

Berbalik kepada majlis pernikahan diorang...13 Jun 2015 Fatin & suami selamat disatukan. Majlis resepsi diadakan pada hari berikutnya. Memang sweet sangat colour baju yang diorang pakai...soft & simple. 

Selamat Pengantin Baru

Sweet & simple

Majlis resepsi
Dulu masa dapat tahu Fatin Liyana dah bertunang, google la siapa Dr Anwar Fazal ni...rupanya beliau juga seorang penulis buku Diagnosis & Diagnosis 2. Dr Fazal ni sepupu dengan pengarah filem Syamsul Yusof...pernah berduet jugak diorang tu tau:)


Fatin pun ada sumbangkan idea beliau dalam buku ni tau. Kalau nak tau best ke tak silalah baca ye. Dapatkan di kedai buku berhampiran anda!

Semoga Dr. FL & Dr. AF bahagia hingga ke hujung nyawa. Semoga mendapat zuriat yang soleh dan solehah...kalau nak tengok banyak gambar kahwin diorang silalah follow ig 'dr.afl'. Follower kat ig pun dah dekat 44k even baru dua minggu create...ye la orang ramai peminat kan? Apapun tahniah sekali lagi...semoga sentiasa sukses dalam kerjaya dan rumah tangga...

No comments:

Post a Comment