Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Tuesday 30 June 2015

Farha 6th birthday...

Assalamualaikum...

Apa khabar semua? Pantasnya masa berlalu, dah hari terakhir bulan Jun maknanya dah setengan tahun dah 2015. Puasa pun dah hari ke-13...tak lama lagilah nak raya...anda semua dah buat persiapan raya? Kuih raya saya dah tempah dengan kawan, baju anak-anak perempuan dah tempah dengan sedara kat kampung cuma baju Melayu suami dan anak bujang sorang tu je belum beli.

19hb yang lalu genap usia anak kedua saya 6 tahun. Happy birthday, kakak. Mama doakan kakak sentiasa gembira sesuai dengan makna nama kakak, membesar dengan sihat dan sempurna, menjadi anak yang solehah dan bahagia dunia dan akhirat. Tahun ni birthday Farha celebrate kat Genius Aulad dengan kawan-kawan dia. Saya tempah sebiji kek tema Frozen dan sediakan goodie bag. Hope kakak happy dapat sambut birthday dengan kawan-kawan kat sekolah....






No comments:

Post a Comment