Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Monday 6 April 2015

Promo meriah bulan April

Assalamualaikum...

Bulan ni promosi lagi menarik terutamanya bagi mereka yang nak kurangkan berat badan. Kenapa ya? Sebab ni first time ada promo Cinch Shake tau...lecithin tu dan selalu gak la ada. Jadi memang best sangat bagi mereka yang nak kurus tu...sesuai la sebab tak lama lagi dah nak raya kan...kalau start dari sekarang confirm masa raya ni boleh sarung baju kebaya hehehe...

Selain daripada tu ada promosi DTX Complex yang berfungsi untuk detox hati...kalau hati banyak toksin, senang je dapat penyakit. Vitalea for children pun masih ada promosi...multivitamin perasa anggur ni memang bagus untuk anak-anak kita. 

Yang terakhir sekali promosi Gla Complex. Ini memang suplemen kegemaran saya. Dah setahun lebih saya amalkan. Apa yang best? Yang paling ketara period setiap bulan dah tak kena senggugut. Period pun agak tetap tiap-tiap bulan jadi tak la pening kepala. Gla ni bagus untuk menstabilka hormon badan kita. Yang mana period tak tetap, ada masalah kesuburan dan selalu mengalami PMS elok amalkan Gla Complex.

Jadi jangan lepaskan peluang promosi bulan April ni ye. Dapatkan daripada saya pada harga istimewa.






Asmin Fahmi
012-7747857
FB: Asmin AG
FB Page: Alam Wellness
Instagram : asmin_asris
Email: asmin.fahmi@gmail.com

No comments:

Post a Comment