Hi! I'm your trusted Shaklee Independent Distributor

Dapatkan konsultasi percuma dan cara pengambilan vitamin dan suplemen Shaklee yang betul dari saya. Cash on delivery (COD) area Denai Alam, Bukit Subang, Bukit Jelutong, Subang Bestari, Subang 2 & Kota Damansara. Penghantaran melalui Pos Laju ke seluruh Malaysia.

Thursday 19 March 2015

The flower girls

Assalamualaikum...

Weekend lepas balik ke Penang untuk hadiri kenduri anak pakcik sebelah suami. Seminggu sebelum tu pengantin perempuan whatsaap minta anak-anak saya jadi flower girls. Saya pun kata ok dan memang niat nak tolong. Saya pun mulalah intai ig shop untuk cari jubah dress yang sesuai for the girls...warna cream ok. Kenapa saya nak cari jubah dress instead of gown? Sebabnya senang lepas ni boleh pakai pergi kenduri even nak pakai masa raya pun boleh. Tapi sedihnya tak jumpa yang berkenan dan kalau yang ada pun takde saiz. Nak pegi cari gown kat shopping complex? Dah sah-sah la mahal sebab time tu takde sale. Mana nak cari ni? Last-last tanya kat group whatsapp kawan-kawan sekolah...ramai pulak yang bagi respond dan siap ada yang bagi offer untuk pinjam. Terharu saya ada kawan-kawan yang sudi bantu di saat memerlukan...thanks u ladies! And special thanks to kawan saya Moni Razak sebab pinjamkan gown cream yang lawa ni.

Petang Jumaat before balik pada malam tu baru sempat pegi cari kasut. Nasib baik kat Aeon ada sale. Hand flower tu pun saya decorate sendiri...beli bunga tu dekat KK Home Deco then beli riben untuk balut batang bunga dan ikat riben 2 warna...gold & cream.

Selamat Pengantin Baru to Lili & Fauzi...semoga berbahagia hingga ke jannah.






No comments:

Post a Comment